Autor: 021.rs

Novi Sad
05.08.2025.
16:32 > 16:32
JGSP "Novi Sad" je već dugi niz godina u problemima iz kojih ne može da se izvuče. GSP muče problemi sa voznim parkom, finansijama, ali i kadrovima.
  • novosadjanka

    06.08.2025 07:00
    Hm
    U vlasnistvu grada,tj jedinice lokalne samouprave, sta je to nego drzava, nije sija nego vrat. Sustina je ne dozvoliti ulazak privatnika u javni sektor i servis gradjana,samo ce se budzetska sredstva sliti u tudji dzep,treba se ostro pobuniti.
  • Mile

    06.08.2025 06:08
    Manjak naprednjaka sa kupljenim fakultetima?Koga lažete????Administracije ima da bi mogli držati saobraćaj u Mexicu....Posle izbora 400 naprednih manje a to je 130.000 dinara po čoveku...
  • SMILE

    06.08.2025 04:58
    ŽELJA ZVANA TRAMVAJ
    Ipak, vrhunac JGSPa za zadnjih 35godina su tone kokaina, to je partnerstvo koje svakako u budućnosti mora da uključi još brojniji privatan sektor!
  • spiner

    06.08.2025 01:06
    skretanje sa glavnih problema
    bitnije stvari prvo uredite...
  • Rasejani

    06.08.2025 00:20
    Parcela je ogromna, a nije više ni na kraju grada.
  • Buzga

    05.08.2025 23:04
    Kako
    Kako se u milionskom BGDu voze ljudi besplatno, a kod nas samo što još ne traže od nas pare da kupimo autobuse?
    Ista država za sve?
  • Sfrj

    05.08.2025 23:01
    Jgsp NS je bio primer u jednoj državi, sfrj, sa 24 miliona stanovnika.
    Sad je firma za potkusirivanje sns lopova.
  • 1914

    05.08.2025 22:01
    @sanacija
    Valjda u gradskom vlasništvu a ne u državnom...
  • Mare

    05.08.2025 21:23
    NE
  • sale ns

    05.08.2025 20:58
    samo
    postaviti kadar koji ce odgovarati svojom licnom imovinom i izlaz ce se naci bez ijednog partiskog kadra !
  • MaraDara

    05.08.2025 20:55
    JGSP je već dugo u opštem rasulu, ali ideja Mićina liči na Šapićevu šemu z Beograd koja sad liči na onu ne znam kad i kud sam pošao niti došao.
    JGSP subvencioniše grad, i mamo povlašćene cene prevoza a ne tržšne što znači da bi Grad subvencionisao i taj privatni sektor.
    Da li bismo dobili bolje autobuse i bolje vozače i veći broj linija i polazaka?Ćisto sumnjam.
    JGSP zahteva totalnu generalku kao i sva druga javna preduzeća.
  • Telepčanka

    05.08.2025 20:08
    Tako je
    Podržavam predhodne komentare. Otpustiti sns kadrove i neradnike i zaposliti stručne i vredne radnike. Ovo su katastrofa autobusi,krševi. A direktori se samo s menjuju. Bajni stručnjaci.
  • novosadjanka

    05.08.2025 19:42
    Sanacija
    Napravite program sanacije,dajte neke otpremnine kad vec ne mozete da otpustite svoje.Jgsp je javni servis gradjana, treba da ostane u drzavnom vlasnistvu, nece sns privatnik puno pomoci.
  • Novi Sad

    05.08.2025 19:25
    Ne privatnik
    Ne podrzavamo partnerstvo sa privatnom firmom! To je put za otimacinu jgspns od strane privatnog oartnera. To je namjestaljka nekog is stranke na vlasti. Uobicajeno za sns otimacinu od gradjana i drzave.
    Treba postaviti novog, sposobnog i postenog direktora, i otpustiti bar 400 beskorisnih sns neradnika, koji nicim ne doprinose,a trose se ogromna izdvajanja na njihove plate.
  • Shimmy

    05.08.2025 19:12
    uzas...
    ne treba njima nikakvo partnerstvo, vec konkukrencija! Dajte pravo prevoza i koriscenja stajalista jos jednoj privatnoj firmi i napravite jos jednu drzavnu, pa da vidite kako ce se uvesti red! deljen raspored linija i polazaka pa da vidis! onog momenta kad se putnici odluce sa kime ce vise da putuju i odma se bolje svi ponasaju.... svi problemi poslovanja polaze od toga da znaju da koliko god lose posluju moze im se, jer nema ko drugi da radi...
  • Uf

    05.08.2025 18:51
    Samo nek bude bepllatan prevoz.
  • Jedna od mnogih

    05.08.2025 18:37
    Predlog
    Samo izbaciti one koji su došli preko veze, čitaj preko SNS stranke, a ništa ne rade niti se trude da išta nauče o poslu, firma ima da procveta! Nestranački, stručan direktor se podrazumeva! Eto rešenja!
  • Miki

    05.08.2025 18:34
    Idealni uslovi
    Bavio sam se ovim poslom 10 godina organizacijom odrzavanja autobusa. Ako igde postoji mogucnost za profit u gradskom prevozu to je onda Novi Sad, ravnica, siroki bulevari, minimalni troskovi odrzavanja. Ako ovde gradski prevoz ne moze biti profitabilan onda nigde u svetune moze.srz problema je neorganizacija i nestrucnost u upravljanju preduzecem. Prevelik broj politicki zaposlenih neupotrebljivih radnika. Potrebna je hitna reorganizacija preduzeca i dovodjenje strucnih ljudi kojih u gradu itekako ima na rukovodeca mesta sa odresenim rukama bez upliva pitike. Kako bi se privatniku isplatila voznja a jgsp-u ne ukljucite logiku problem je u organizaciji.
  • Alen

    05.08.2025 18:33
    @Mister
    Odakle taj podatak da je NS pre 30 godina imao isti broj autobusa? Izmišljen tek tako?
    U svakom slučaju - grubo netačan.
  • Djoka

    05.08.2025 17:59
    Ne. Zato što privatnik uvek gleda svoj profit. Tako je od vajkada i tako je svugde u svetu. Za primer, analizirajte šta se desilo kada su britanci prodali svoju železnicu privatnicima. To je pravi školski primer kako ne valja raditi.
  • Oliva

    05.08.2025 17:57
    Utopija
    Jedino što podržavam je postavljanje stručnog, sposobnog i nepodmićenog kadra za JGSP koje nikako ne treba da padne u ruke privatnika
    Gradski prevoz služi za potrebe građana a ne za malverzacije i bogaćenje nekolicine
  • lala

    05.08.2025 17:56
    A zasto ne bi imali besplatan prevoz kao u Beogradu i Nisu,
  • Samo pitam

    05.08.2025 17:55
    Znaci firma A radi neki posao koji je neprofitabilan i onda dodje firma B kojoj ce da cvetaju ruze? Ili neko namerno sabotira firmu A, ili pojma nema da radi svoj posao, verovatno 50% zaposlenih nikada na posao doslo nije ili se namesta toj firmi B namerno da zgrne lovu. Prosecno sposoban menadzer bi za godinu dana napravio profitabilnu firmu od gsp-a.
  • Mister

    05.08.2025 17:30
    Protiv sam Javno Privatnog partnerstva, međutim, stanje u JGSP Novi Sad je neodrživo. Od 1400 zaposlenih 500-600 su vozači, znači ni polovina zaposlenih nisu vozači u preduzeću koje se bavi javnim prevozom, znači 800 zaposlenih su neki drugi. To nije održivo ni normalno.
    Dalje, broj autobusa na ulicama je oko 200, toliki broj je bio i pre 30 godina, a Novi Sad je sada tri puta veći po broju stanovnika. Nije ulagano u GSP, samo je čerupano, sada sve dolazi na naplatu.
  • pa

    05.08.2025 17:28
    treba
    normalan direktor
  • je

    05.08.2025 16:57
    Bojim se da će privatizacija dovesti do punjenja džepova privatnika koji budu odabrani kao partneri. A sada punimo džepove državnih funkcionera, koje ćemo i dalje morati da nastavimo da punimo. Dakle, biće duplo više džepova za punjenje. A kvalitet će se srozati.
  • I

    05.08.2025 16:44
    I
    NE! Ovo preduzeće moze se samo održavati i biti kvalitetno ako se uvede red kao u privatnoj firmi. Ovako bice rastureno i privatizovano vrlo brzo od strane vladajuceg rezima.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna