U vlasnistvu grada,tj jedinice lokalne samouprave, sta je to nego drzava, nije sija nego vrat. Sustina je ne dozvoliti ulazak privatnika u javni sektor i servis gradjana,samo ce se budzetska sredstva sliti u tudji dzep,treba se ostro pobuniti.
Manjak naprednjaka sa kupljenim fakultetima?Koga lažete????Administracije ima da bi mogli držati saobraćaj u Mexicu....Posle izbora 400 naprednih manje a to je 130.000 dinara po čoveku...
JGSP je već dugo u opštem rasulu, ali ideja Mićina liči na Šapićevu šemu z Beograd koja sad liči na onu ne znam kad i kud sam pošao niti došao.
JGSP subvencioniše grad, i mamo povlašćene cene prevoza a ne tržšne što znači da bi Grad subvencionisao i taj privatni sektor.
Da li bismo dobili bolje autobuse i bolje vozače i veći broj linija i polazaka?Ćisto sumnjam.
JGSP zahteva totalnu generalku kao i sva druga javna preduzeća.
Podržavam predhodne komentare. Otpustiti sns kadrove i neradnike i zaposliti stručne i vredne radnike. Ovo su katastrofa autobusi,krševi. A direktori se samo s menjuju. Bajni stručnjaci.
Napravite program sanacije,dajte neke otpremnine kad vec ne mozete da otpustite svoje.Jgsp je javni servis gradjana, treba da ostane u drzavnom vlasnistvu, nece sns privatnik puno pomoci.
Ne podrzavamo partnerstvo sa privatnom firmom! To je put za otimacinu jgspns od strane privatnog oartnera. To je namjestaljka nekog is stranke na vlasti. Uobicajeno za sns otimacinu od gradjana i drzave.
Treba postaviti novog, sposobnog i postenog direktora, i otpustiti bar 400 beskorisnih sns neradnika, koji nicim ne doprinose,a trose se ogromna izdvajanja na njihove plate.
ne treba njima nikakvo partnerstvo, vec konkukrencija! Dajte pravo prevoza i koriscenja stajalista jos jednoj privatnoj firmi i napravite jos jednu drzavnu, pa da vidite kako ce se uvesti red! deljen raspored linija i polazaka pa da vidis! onog momenta kad se putnici odluce sa kime ce vise da putuju i odma se bolje svi ponasaju.... svi problemi poslovanja polaze od toga da znaju da koliko god lose posluju moze im se, jer nema ko drugi da radi...
Samo izbaciti one koji su došli preko veze, čitaj preko SNS stranke, a ništa ne rade niti se trude da išta nauče o poslu, firma ima da procveta! Nestranački, stručan direktor se podrazumeva! Eto rešenja!
Bavio sam se ovim poslom 10 godina organizacijom odrzavanja autobusa. Ako igde postoji mogucnost za profit u gradskom prevozu to je onda Novi Sad, ravnica, siroki bulevari, minimalni troskovi odrzavanja. Ako ovde gradski prevoz ne moze biti profitabilan onda nigde u svetune moze.srz problema je neorganizacija i nestrucnost u upravljanju preduzecem. Prevelik broj politicki zaposlenih neupotrebljivih radnika. Potrebna je hitna reorganizacija preduzeca i dovodjenje strucnih ljudi kojih u gradu itekako ima na rukovodeca mesta sa odresenim rukama bez upliva pitike. Kako bi se privatniku isplatila voznja a jgsp-u ne ukljucite logiku problem je u organizaciji.
Ne. Zato što privatnik uvek gleda svoj profit. Tako je od vajkada i tako je svugde u svetu. Za primer, analizirajte šta se desilo kada su britanci prodali svoju železnicu privatnicima. To je pravi školski primer kako ne valja raditi.
Jedino što podržavam je postavljanje stručnog, sposobnog i nepodmićenog kadra za JGSP koje nikako ne treba da padne u ruke privatnika
Gradski prevoz služi za potrebe građana a ne za malverzacije i bogaćenje nekolicine
Znaci firma A radi neki posao koji je neprofitabilan i onda dodje firma B kojoj ce da cvetaju ruze? Ili neko namerno sabotira firmu A, ili pojma nema da radi svoj posao, verovatno 50% zaposlenih nikada na posao doslo nije ili se namesta toj firmi B namerno da zgrne lovu. Prosecno sposoban menadzer bi za godinu dana napravio profitabilnu firmu od gsp-a.
Protiv sam Javno Privatnog partnerstva, međutim, stanje u JGSP Novi Sad je neodrživo. Od 1400 zaposlenih 500-600 su vozači, znači ni polovina zaposlenih nisu vozači u preduzeću koje se bavi javnim prevozom, znači 800 zaposlenih su neki drugi. To nije održivo ni normalno.
Dalje, broj autobusa na ulicama je oko 200, toliki broj je bio i pre 30 godina, a Novi Sad je sada tri puta veći po broju stanovnika. Nije ulagano u GSP, samo je čerupano, sada sve dolazi na naplatu.
Bojim se da će privatizacija dovesti do punjenja džepova privatnika koji budu odabrani kao partneri. A sada punimo džepove državnih funkcionera, koje ćemo i dalje morati da nastavimo da punimo. Dakle, biće duplo više džepova za punjenje. A kvalitet će se srozati.
NE! Ovo preduzeće moze se samo održavati i biti kvalitetno ako se uvede red kao u privatnoj firmi. Ovako bice rastureno i privatizovano vrlo brzo od strane vladajuceg rezima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
ANKETA: Podržavate li javno-privatno partnersto za JGSP Novi Sad?
Autor: 021.rs
Novi Sad
•05.08.2025.
•16:32 > 16:32
Komentari 27
novosadjanka
Mile
SMILE
spiner
Rasejani
Buzga
Ista država za sve?
Sfrj
Sad je firma za potkusirivanje sns lopova.
1914
Mare
sale ns
MaraDara
JGSP subvencioniše grad, i mamo povlašćene cene prevoza a ne tržšne što znači da bi Grad subvencionisao i taj privatni sektor.
Da li bismo dobili bolje autobuse i bolje vozače i veći broj linija i polazaka?Ćisto sumnjam.
JGSP zahteva totalnu generalku kao i sva druga javna preduzeća.
Telepčanka
novosadjanka
Novi Sad
Treba postaviti novog, sposobnog i postenog direktora, i otpustiti bar 400 beskorisnih sns neradnika, koji nicim ne doprinose,a trose se ogromna izdvajanja na njihove plate.
Shimmy
Uf
Jedna od mnogih
Miki
Alen
Odakle taj podatak da je NS pre 30 godina imao isti broj autobusa? Izmišljen tek tako?
U svakom slučaju - grubo netačan.
Djoka
Oliva
Gradski prevoz služi za potrebe građana a ne za malverzacije i bogaćenje nekolicine
lala
Samo pitam
Mister
Dalje, broj autobusa na ulicama je oko 200, toliki broj je bio i pre 30 godina, a Novi Sad je sada tri puta veći po broju stanovnika. Nije ulagano u GSP, samo je čerupano, sada sve dolazi na naplatu.
pa
je
I
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H